Küsimused. 

Vastused.

Küsimuste tekkimisel saad siin võtta meiega ühendust. Vali oma küsimusele vastav vorm ja lase tulla.

Kõik küsimused saavad kunagi vastuse... -  Sumeri vanasõna

Kui Sul on küsimus siis kirjuta meile sellest siia ja saada ära.

Vastame nii kiiresti kui võimalik.

Saada e-kiri siit.

Officeplus Kaubandus OÜ
Purje tn 8, 3. korpus, tuba 105
Tallinn HA 11911
Eesti
+372 642 4079
+372 502 5732
info@officeplus.ee
Google Maps

Klienditeeninduse otseteed

Kasutades küsimuse esitamiseks ülalpool olevat üldist vormi saadad oma küsimuse lihtsalt meie ettevõtte postkasti. Kui valid küsimuse saatmiseks aga allpool olevad otsetee lingid jõuab Sinu küsimus kõige kiiremini kõige õigemasse kohta. Klienditugi tekitab klienditeeninduse pileti meie süsteemi ja jagab selle välja vastavale inimesele meie ettevõttes. Ostupäring tekitab vastava teate meie CRM süsteemi ja jagab selle vastavale müüjale ja Lexmark Garantiikäitlus aitab Sul koheselt saata meile õiged dokumendid ja informatsiooni kiireks käitlemise alustamiseks.

Seega tee õige valik ja me saame Sind aidata kiiremini ja kvaliteetsemalt.

Klienditugi

Hooldus, remont, küsimused seadmete kasutamise kohta. Kõigele sellele saad vastused siit.


Ostupäring

Soovid osta toonerit, uut printerit, sõlmida täishooldusteenuse või rendilepingut, tellida tasuta auditit oma printerikeskkonnale või mõnda muud meie poolt pakutavat teenust või toodet. Siis kirjuta oma soovist siin.


Lexmarki garantiikäitlus

Kui oled endale ostnud Lexmarki seadme ja garantii ajal midagi juhtub siis alust siit.

Enne taotluse täitmist kirjuta üles seadme mudel, seerianumber ja otsi välja ja skaneeri ostudokument.