K K K

Korduma Kippuvad Küsimused

Q? Kas kaupadel on garantii?

A. Kõikidel toodetele on pretensiooni esitamise aeg 24 kuud, alates ostukuupäevast. Esimese 6 jooksul on puuduse olemuse tõendamise kohustus müüjal, peale seda tarbijal.



Q? Miks osta e-poest?

A. E-poest on mugav ja kiire oma ostud soetada.

E-poodi sisse logimine annab sulle mitmeid eeliseid. Paljudel toodetel on sulle soodsamad hinnad, näed infot ka oma varasemate tellimuste kohta ja vajadusel saad oma kontaktandmeid mugavalt muuta.



Täna tellid, homme käes!

Tellides e-poest enne kella 11.00, saad oma ostu juba järgmisel tööpäeval kätte juhul kui tellitud kaup on laos olemas. Vali endale sobiv kauba kohaletoimetamise viis – pakiautomaati, Telia esindusse või kulleriga koju. Tarne on reeglina sulle tasuta.



Aitame sul teha õige valiku

Küsi nõu reaalajas meie teenindajalt kasutades paremal all olevat suhtluskanalit "Küsi julgesti". Antud kanal töötab tööpäeviti poe lahtioleku aegadel 10:00 - 16:00. Otsi, sorteeri, filtreeri ja võrdle erinevaid tooteid. Kasuta mugavat võrdlustabelit ja too esile toodete erinevused. Leia lisainfost abistavad tootetutvustused.



Tasuda saad endale sobival viisil Internetipanga kaudu, järelmaksuga või ettemaksuarve alusel.



Saad ostu mugavalt tagastada.

Juhul kui sinu tellitud toode ei tööta või on transpordi käigus vigastada saanud, anna meile sellest kohe teada. Sul on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast toode tagastada ja saada tasutud raha tagasi (v.a transpordikulu). Samuti saad sel juhul taganeda ka järelmaksulepingust.



Q? Kui pika ajaga pean garantiihooldusel arvestama?

A. Keskmiselt kulub hooldusele 2-4 nädalat.



Q? Kas kuidagi kiiremini ei saa?

A. Kui soovid siis saab. Lepingulistele klientidel on võimalik valida kolme erineva teenustaseme hulgast. Ja kui ka nendest ei piisa on alati võimalik kokku leppida klienti rahuldavates erandites. Teenustasemete kohta vaata täpsemalt siit.



Q? Kas ma saan hoolduse ajaks asendusseadme?

A. Asendusseadme saame tasuta anda vaid lepingulistele klientidele täishooldus lepingu korral. Teistele klientidele saame anda asendusseadme lühirendi korras tasu eest.



Q? Minu ostetud kaup kukkus maha, kas see läheb garantii alla?

A. Kukkumisest põhjustatud mehhaaniline vigastus ei lähe garantii alla. Loe kindlasti seadme ostmisel sulle antud garantiijuhendit.



Q? Miks ei kehti minu ostetud seadmele garantii, kuigi minu järelmaksu leping ei ole veel lõppenud?

A. Järelmaksu leping on makseviis ja ei ole seotud sinu seadme garantiiperioodi pikkusega.



Q? Millist seadet ei saa tagastada ja miks?

A. Tagastada ei ole võimalik rikutud seadet, tarkvaratoodet või andmekandjat, millel on kileümbris eemaldatud. Tarkvaratoodetel on registreerimise võti, mis on avatud toodete puhul nähtav.



Q? Kas ma saan seadme tagastada kulleriga või pakiautomaati?

A. Tagastamine toimub ainult meie poes, kus vormistatakse kauba tagasi võtmise avaldus ja esmase kontrolli teeb meie teenindaja kohapeal.



Q? Kas mul on võimalik tagastada teie poest ostetud seadmeid?

A. Meie poest ostetud seadmetele tagastamise õigus puudub. Erandjuhtudel võib selle siiski tagasi osta. Võimalusel saame vahetada kauba juhul, kui seadme karp on avamata, originaalpakendis ja uuena müüdav.



Q? Pöördusin seadme tagastamiseks teie poole – mis saab edasi?

A. Meie juurde tulles on sul vaja täita kauba tagastamise avaldus, tagastada seade tervena ja komplektsena (koos seadme pakendi, dokumentide ja kaasasolnud lisadega). Meie töötaja vormistab tagasi toodud seadmele hooldusakti ja saadab seadme ekspertiisi kontrolli. Ekspertiisi saadetakse kõik kaubad, v.a tehnilist kontrolli mittevajavad kaubad või tooted, mille korrasoleku üle saab teenindaja otsustada esinduses kohapeal (sülearvutikotid, vutlarid, digi-tv puldid jms). Ekspertiisi tulemusest teavitame sind 2 nädala jooksul ja seade saadetakse tagasi meile. Kui ekspertiisi otsus on positiivne (seade on korras), ostame seadme tagasi ning kanname sinu arvele tagasi makstud summa.



Q? Kuidas saan tagastada e-poest ostetud kaupa?

A. Selleks palun pöördu 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist meie poodi aadressil Purje 8, Tallinn.



Q? Kas e-poest ostmisel pean ma olema juba Officeplusi klient?

A. Selleks, et e-poest osta, ei pea sa olema Officeplusi klient. Kliendiks saad registreerida koos sellega kui tellid kauba ja alustad maksmist. Seal antakse Sulle ka võimalus registreeruda kliendiks. Kliendiks registreerumine on mõistlik, sest sellisel juhul võivad hinnad olla hoopis teised mis muidu.



Q? Ma ei oska seadet kasutada.

A. Proovi leida abi kasutusjuhendist. Kui sa ei leia kasutusjuhendit üles, siis küsi meie käest.



Q? Kas andmed säilivad remondi käigus?

A. Remonditööde eripära tõttu (näiteks tarkvara ülekirjutamine) ei saa tagada seadmes oleva informatsiooni ja muude andmete (sh dokumendid, nimekirjad, numbrid, aadressid, pildid, tarkvara, muusika jne) ning peale seadme ostmist tehtud seadistuste säilimist remonditööde käigus. Seetõttu on oluline, et sa teeksid enne seadme remonti toomist kõikidest andmetest teisele andmekandjale varukoopia.



Kui see on tehniliselt võimalik, saad sa eraldi tasu eest tellida seadmes olevatest andmetest varukoopia tegemise, mille võimalikkusest või selle puudumisest teavitatakse sind peale diagnostika tegemist. Varukoopia tegemise tasu sõltub seadmest ja seadmes olevate andmete mahust, mis lepitakse sinuga kokku peale diagnostika tegemist.



Varukoopia tellimise soov esita meile samaaegselt seadme remonti toomisel.

Remondi puhul taastame tasuta ainult seadme ostmisel komplekti kuulunud originaaltarkvara ning seda vaid juhul, kui annad remonti toomisel kaasa originaaltarkvara CD-plaadid.



Q? Maksetingimused

A. Maksta saad ettemaksuna peale kauba tellimist saadetava tellimus kinnituse alusel. Koha peal sularahas. Koha peal pangakaardiga. Oma PayPal konto kaudu.



Q? Remont ja hooldus.

A. Mida peaksin tegema, kui mu seade ei tööta?

Esmalt kontrolli kas seade on lülitatud elektrivõrku ja kas kasutad seadet vastavalt tema otstarbele. Kui seade siiski ei tööta, otsi üles ostu tõendav dokument ja too seade meie poodi aadressil Purje 8, Tallinn.



Q? Millal on seadme remonti andmine vajalik?

A. Remonti saada ainult rikkis seade ja/või lisatarvikud, mis on vajalikud puuduse määramiseks.



Q? Kas seadme remont on tasuta või tasuline?

A. Kõrvaldame pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puudused tasuta. Erakliendile on pretensioonide esitamise aeg 24 kuud alates ostu kuupäevast. Ärikliendi puhul sõltuvad garantiitingimused tootja garantiitingimustest. Täiendava info leiad seadmete tehniliste andmete juurest.



Me ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:

- seadmesse installeeritud tarkvara vigadest;

- seadme normaalsest kulumisest;

- seadme ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);

- seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;

- kliendile enne seadme ostmist meie poolt teatavaks tehtud puudustest;

- välisteguritest, milleks loetakse muuhulgas äikest, nõuetele mittevastavat elektripinget ja elektripinge kõikumisi, niiskust, vedelikku, mehhaanilisi vigastusi vms.



Tugineme vastutuse määratlemisel tootja volitatud esindaja tehtavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui diagnostika tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on sul võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.



Seadmele tehtud diagnostika eest tuleb tasuda diagnostika tasu, kui meie ei ole vastutavad seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb tasuda diagnostika tasu, kui seadmel ei tuvastata diagnostika tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.

Diagnostika eest ei pea tasu maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast.



Kui sa ei nõustu meie seisukohaga, tuleb sul tõendada seda, et:

- tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega);

- puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel;

- Meie oleme puuduse eest vastutavad.



Esimese 6 kuu jooksul ilmnenud puuduste korral peab eraklient tõendama, et:

- tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega);

- puudus või selle põhjus ilmnes esimese 6 kuu jooksul (klient pöördus meie poole esimese 6 kuu jooksul).

Kui me oleme andnud seadmele müügigarantii, siis tagame puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.



Q? Kui kaua võtab aega seadme remont?

A. Diagnostikale ja remondile kuluv aeg sõltub puudusest, kuid tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva. Remondiaja olulisest pikenemisest teavitame sind kindlasti.



Q? Mis saab siis, kui seade on juba mitmendat korda remondis?

A. Kui viga hakkab korduma ja ei ole kõrvaldatav, siis seade asendatakse või hüvitatakse. Seadusest tulenevalt ei ole remondikordade arvule piiranguid seatud, kuid üldjuhul seade asendatakse või hüvitatakse sama vea kolmandal ilmnemiskorral.